2015. július 9., csütörtök

Yamato nadeshiko shichi henge - szépítés az ikemenek által

Yamato nadeshiko shichi henge live action

Ez a sorozat volt az első j-dramám. A koreai doramák után kissé szokatlan volt, főleg, hogy a japán doramák alapból is nehézkesebben indulnak szerintem. De nagyon örülök, hogy megnéztem, mert így rengeteg idolt ismertem meg, akik mára a kedvenceim, ráadásul elkezdtem érdeklődni a j-dramák iránt, ami egy remek döntés volt. Személy szerint én jobban szeretem a japán doramákat. Talán azért, mert közelebb áll hozzám a hangulatuk, meg a színészi játék is jobban bejön. Természetesen ez nem azt jelenti, hogy a koreaiak nem tetszenek, csupán valahogy ezeket jobban tudom élvezni. Fura... :D 

Alapadatok

Sugárzás éve: 2010. január 15 - március 19. 
Epizódok száma: 10
Rendező: Ishii Yasuharu
Mangaka: Hayakawa Tomoko
Főcímdal: KAT-TUN - Love yourself "Kimi ga Kirai na Kimi ga Suki" 

Ismertető: 

Takano Kyohei a nem éppen átlagos külsővel megáldott fiatalember egy kisebb gonddal küszködik, ugyanis kirúgták a munkahelyéről. A szállásán sem valami stabil a helye. Nakahara asszony, a kőgazdag özvegy sem túlzottan tolerálja a srác heves természetét, ezért választás elé állítja: hölgyet farag a zárkózott, horrormániás unokahúgából, vagy repül. Nincs más választás, a négy ott tartózkodó ikemen (=helyes férfi) pártfogása alá veszi a lányt, és megtanítják a nőies viselkedésre, kisebb-nagyobb sikerrel. De vajon meglesz az eredménye a fáradozásoknak? Vagy talán jobb, ha úgy fogadjuk el magunkat, ahogy vagyunk? Ez mind kiderül ebből a kis sorozatból, ami komoly üzenete ellenére is sokszor megnevetteti a nézőt. 

Vélemény:

Leginkább azért tetszett ez a sorozat, mert megtanított arra, hogy szeressünk magunkat, és ahelyett, hogy mindent bevetünk a változásért, megtanuljuk elfogadni azt, akik vagyunk. A legjobb gondolat a sorozat során: "Az a TE, amelyiket utálod, az a TE, amelyiket én szeretem" Talán ez így elsőre kicsit nehezen érthető, de ha a "te" szócskát kicseréljük az "éned, személyiséged" szóra, talán jobban érthető. Szerintem ez nagyon jó megközelítés, főleg ebben a sorozatban, ahol a szépség annyira számottevő. Kyohei, akinek főleg a jó megjelenése okozza a gondjait, szemben Sunakoval, akinek pedig éppen nem túl vonzó külseje a gond. Nagyon jól oldották meg ezt az ellentétet. A sorozat tanulságos, elgondolkodtató, de egyben szórakoztató, a karakterek fantasztikusak, egytől-egyig szerethető. Mindenkinek ajánlom, de mondjuk első j-dramának talán nem a legmegfelelőbb, de egy próbát megér. 

Szereplők:

Kamenashi Kazuya - Tanaka Kyohei
Bár mindenki él-hal a külsejéért, Kame-t én nem a kinézete miatt szeretem, sőt, nekem annyira nem is jön be. Ettől eltekintve mégis ő a kedvenc színészem. Több sorozatát is láttam már, és mindegyikben egytől-egyig tökéletesen alakítja a rá szabott karaktert. Emberként is fantasztikus, a KAT-TUN tagjaként is jól teljesít, remek hangja van, és jól táncol. Kyohei, az agyonsztárolt szépfiú, akinek már elege van az imádásból. Bár talán kicsit eltúlozták a rajongókat. Annyira nem voltam oda a stílusáért, de ahogy haladtak a részek, kezdtem megkedvelni. A maga módján ő is egy rendes fiú. 








Oomasa Aya - Nakahara Sunako 
Ha a színésznőről van szó, teljesen tanácstalan vagyok. Láttam már más szerepben is, és hogy az hogy működik, hogy az egyik sorozatban ő a csúnya lány, míg egy videóklipben a srácok kiszemeltjét alakítja (SHINee - Boys meet U) az számomra örök rejtély. Nem rajongok a horrorért, sőt, igazából még a leglightosabbtól is alig tudtam aludni, épp ezért volt nehéz Sunako szerepébe képzelnem magam. Végül is azért tetszett a karakter, és érdekes helyzetekbe keveredett. A kép pedig kivételesen egy olyan pillanatban készült, amikor látszott az arca, ezért választottam ezt. 








Uchi Hiroki - Oda Takenaga Hirokiról csak annyit, hogy mikor utánaolvastam, eléggé megharagudtam rá. Japánban is törvény, hogy bizonyos életkor alatt nem lehet alkoholt fogyasztani, ott a korlát 21 év. Na most, idolunk megszegte ezt a szabályt, mikor az egyik csapattársával együtt igencsak felöntött a garatra, amit ráadásul nyilvános helyen tett, ezzel szégyent hozva az akkori bandájára, a NewS-ra. A következménye az volt, hogy mindkettőjüket kirakták az ügynökségből, sőt, az akkora tervezett turnét is törölték. Természetesen ez kissé eltúlzott büntetésnek tűnik nekünk, de a szigetországban ezt szigorúan veszik, egy idol meg kétszeresen is mutasson példát! Színészként tovább tevékenykedhetett, így kapta meg ezt a szerepet. A fiúk közül ő volt az egyik kedvencem, megfontolt, csendes típus. Nem volt sok megszólalása, de én azért szerettem.

Miyao Shuntaro - Morii Ranmaru
Az ikemenek közül az egyetlen, aki ki is használta szívdöglesztő külsejét, és a színészek közül egyetlen, akit nem igazán ismerek. A karakter annyira nem volt szimpatikus, elnevettem rajta néha, de nem szeretem az ilyen nőfalókat. Persze, aki kedveli ezt a típust, az őt is fogja. 


Tegoshi Yuya - Toyama Yukinojo
A drága kis Tego-nyan. Szavakba nem tudom önteni, mennyire imádom ezt az őrültet. A Johnny's-ból (japán ügynökség, a zene rovatban sokszor elő fog fordulni) ő volt az első kedvencem. Mellesleg Hiroki volt bandájának még most is oszlopos tagja. Fantasztikus ez az ember, az arca olyan gyönyörű, mint egy lányé, de mégis férfias, legalábbis nem nézném lánynak még lány jelmezben sem (pedig előszeretettel öltözik be) Tehetséges mint énekes, gyönyörű hangja van, és színészként is jól megállja a helyét. Mint minden japán doramába (meg animébe) kell egy aranyos kis karakter, ami esetünkben Yukinojo lett. A kis macijával, a gagyogásaival, remekül előadja magát, és jól el is találták. Nekem ő volt a kedvenc szereplőm a sorozatban, szerintem sokan fogják kedvelni.

Kato Seishiro - Nakahara Takeru
A házban tartózkodó kisfiú, Nakahara asszony fia. Édes kis pofa, talán a gyerekmániám miatt van, de én nagyon szerettem ezt a kis srácot. Nem volt túl sok szerepe, de kifejezetten jól játszott a kis színész, és a karakter is szerethető volt.








Aki még nem látta volna, és szereti a doramákat, annak ez kötelező, meg igazából a többieknek is! Nem bánod meg, hidd el! Köszönöm, hogy elolvastad, remélem tetszett! :)

Kapcsolódó cikkek:
News (Tegoshi Yuya, Uchi Hiroki)
KAT-TUN (Kamenashi Kazuya)
Tatta Hitostu no Koi (Kamenashi Kazuya)
1 Pound no Fukuin (Kamenashi Kazuya)
Paradise Kiss (Oomasa Aya)
Hana Yori Dango 2 (rendező)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szkielet Smoka Zaczarowane Szablony