2015. augusztus 6., csütörtök

Paradise kiss live action

Paradise kiss 


 A filmnek köszönhetően belekóstolhatunk a divat világába. Az azonos című anime élőszereplős változata nem más, mint egy történet, ami bemutatja, hogy egy elvárásoktól terhelt lány hogy tör ki, és hogy találja meg a saját útját. Nem vagyok divat-őrült (csak egy kicsit) de ez a film még engem is arra késztetett, hogy arról fantáziáljak, milyen lennék modellként. Az eredmény nem volt túl biztató, ezért erről a jövőről is letettem.

Adatok:

Megjelenés: 2011. június 4. 
Időtartam: 116 perc
Rendező: Shinjo Takehiko
Gyártó: Warner Bros.
Mangaka: Yazawa Ai

Ismertető:

Hayasaka Yukari első kudarcát 5 évesen élte meg, mikor elrontott egy tesztet. Első gondolata az volt, hogy az anyja, aki elkísérte, ott fogja hagyni szégyenében. Ennek köszönhetően egész további életét a tanulásnak szentelte és annak, hogy az anyjának megfeleljen. Viszont a figyelem hamar elterelődött róla, mikor kiderült, hogy az öccséhez több remény fűződik. Egy napon azonban egy gyanús külsejű srác szólítja le az utcán, mikor pedig Yukari elkezd menekülni, beleütközik egy magas alakba. Egy lepukkant helyiségben tér magához, ahol rögtön közlik vele, a fiú egy divatiskola tanulója, és az érettségi projektjükhöz kerestek modellt, de hál' Istennek már megtalálták. Yukari személyében... A lány határozottan nemet mond, ám a csapat főtervezőjével, George-dzal való találkozás után nem telik el kis idő, és megváltozik a válasza, csatlakozik a "Paradise kiss" tervezői csapathoz. Az anyja azonban nem nézi jó szemmel a modellkedést, és eltiltja a csapattól. Szerencsére akad olyan személy, aki mellette áll, és akinek beszélhet a problémáiról, ez pedig nem más, mint az első szerelme, Tokumori-kun. Mi lesz az érettségi bemutató vége? És a tervezők jövője? Yukari megtalálja az életcélját?

Vélemény:

Jó volt úgy nézni egy filmet, hogy a szereplőgárda 90%-át ismertem. Mindemellett pedig egy érdekes történet, különleges karakterekkel, romantikával, a kamaszkor nagy kérdéseivel, és elvárásokkal. Lassan az összes szereplőt megszerettem, és egyre jobban izgultam a történet végkimenetelét illetően. A filmet nem csak annak ajánlom, akit érdekel a divat, vagy a modellkedés, hiszen többről szól, mint ezekről. Sokat lehet tanulni belőle, az biztos. Az animét nem láttam, de nem hinném, hogy a film sokkal maradna le tőle (cáfoljon meg, aki szerint így van)

Szereplők:

Hayasaka Yukari "Caroline" - Kitagawa Keiko
Az elején nagyon nem bírtam a csajt. "Mit dobálja itt a haját össze-vissza, és miért csinál úgy, mintha valami császárnő lenne?" Még akkor is, ha sokszor magamat láttam az ügyetlenségében és a George-dzsal tanúsított viselkedésében. Valójában nagyon sok idő volt, mire úgy-ahogy megszerettem. Nem a kedvenc női karakterem most sem, de a végére megértettem, hogy a rá nehezedő nagy nyomás tette ilyen hisztissé és az anyja akaratossága miatt hibáztat mindig másokat. Az eltelt évek jó hatással voltak rá, a későbbi énét már tényleg szerettem. A színésznőt viszont jól választották, remekül adja vissza a karaktert, és mellesleg a való életben is modellkedéssel foglalkozik. 

Koizumi Jouji "George" - Mukai Osamu
Először féltem tőle. De tényleg, az a tekintet, amivel Yukarit nézte, kirázott a hideg. Egy elvont macsó, de ettől függetlenül szerethető karakter. A tehetségét még én is észrevettem, pedig nem értek hozzá. A színészről annyit, hogy nagy kedvencem, több szerepét is láttam már, és mindben jól helyt állt (mellesleg tavaly megházasodott, de ez lehet, hogy csak engem hoz lázba) 

Tokumori Hiroyuki - Yamamoto Yusuke
Nagyon kedveltem Tokumori-kunt annak ellenére, hogy annyira sok szerepe azért nem volt. De egy szimpatikus, komoly fiatal, aki abszolút jóindulatú, és azért titkon reméltem, hogy Yukarival összejönnek. A színészt nagyon-nagyon szeretem, különféle szerepekben láttam már, de eddig a "hülye" szerep állt neki legjobban. Ettől függetlenül itt is jól alakított.





 Sakurada Miwako - Oomasa Aya
Na, ki ismerte föl? Bizony, ő nem más, mint Sunako-chan a Yamato nadeshiko shichi henge-ből. Egyértelműen jobban passzol hozzá ez a szerep szerintem. Egy aranyos, barátságos lány, egyedi megjelenéssel. 








Nagase Arashi - Kaku Kento
A fiú, aki rátalál Yukarira. Eleinte nagy volt a kettejük közt az ellentét, de a végére ők is megkedvelték egymást. A képen is látszik, hogy egy vad fiúról beszélünk, akit csak egy aranyos, barátságos lány (egyedi megjelenéssel) tud féken tartani. Nekem ő volt a kedvenc karakterem, meg nem mondanám, miért, egyszerűen csak megtetszett. A héten láttam Kento egy másik sorozatát is, remélem eljutok majd odáig. 

Isabella - Igarashi Shunji
Aki jó megfigyelő, az rögtön észreveheti, hogy a név, és az öltözék megtévesztő, Isabella egy férfi. Hogy az érzékeny "okama" témát kerüljük, róla csak annyit mondanék, hogy George régi barátja, és ő volt az, akibe Yukari beleütközött az utcán. A csapatból talán neki van a legkevesebb szerepe, mégis része a munkának. 

Asou Kaori - Kato Natsuki
Végül a Paradise kiss legnagyobb riválisa, a szorgalmas Kaori-san, aki egy iskolába jár a tervezőkkel, és kemény munkával próbálja legyőzni a vele született tehetségekkel rendelkező Geroge-t. Kevés szerepe van, de mégis fontos karakter, hiszen ő jelenti a legnagyobb fenyegetést a Parakiss érettségi projektjének.






Ezennel vége a bemutatómnak, remélem tetszett, és kedvet kaptál egy kis filmezéshez! Nézz be máskor is hozzám!


Kapcsolódó bejegyzés:
Atashinchi no Danshi (Mukai Osamu)
Scrap Teacher (Mukai Osami)
Yamato Nadeshiko Shichi Henge (Oomasa Aya)
Asuko March (Kaku Kento)
Hana Yori Dango (Kato Natsuki)
Ie Uru Onna (Kitagawa Keiko)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szkielet Smoka Zaczarowane Szablony