2015. augusztus 27., csütörtök

Koizora - Sky of love

Koizora sorozat

Figyelem figyelem, beléptél a zsebkendőt igénylő sorozat hatáskörébe! Ha könnyen elérzékenyedsz filmeken, és utálod az olyat, akkor készülj fel, hogy a Koizora sem tartogat kevés érzelmet, még én is (aki erős idegzetűnek tartja magát) bizony megkönnyeztem. Ez volt az első j-drama, ami komolyan belopta magát a szívembe, és még most is szívesen néznék bele bármikor (ha nem kéne kíváncsiságomat csillapítani újabb és újabb remekművekkel) Azért írtam a címhez a sorozatot, mert bár a dorama oldalon járunk, de sokan a filmet látták, és összekeverik a kettőt. Viszont mi most a sorozatról beszélünk. A dorama egy telefonon megírt regény feldolgozása, amelyet 2007. októberében adtak ki. Az író magához hasonlítja Mikát. Kezdjük is!

Adatok:

Sugárzás éve: 2008. augusztus - szeptember
Rendező: Imai Natsuki, Matsuda Ayato
Írta: Watanabe Mutsuki
Epizódok száma: 6

Ismertető:

Tahara Mika jól nevelt gimnazista lány. Azonban ez egy csapásra megváltozik, amikor legjobb barátnője kiszemeltje után kutatva az osztálytermükben találkozik Sakurai Hiróval. A fiú mindenféle előrejelzés nélkül megcsókolja Mikát, akit ezzel teljesen összezavar, és fel is dühít, ugyanis a lány nem akarja elfogadni a tényt, hogy az első csókja így esett meg, egy olyan fiúval, akinek festett haja van, és nem épp elfogadható magaviselete. De nem mondok sok újat, ha mindezek után járni kezdenek. Sok minden történik, egy elvarratlan szál Hiro volt barátnőjével, vagy épp egy be nem tervezett ajándék. 

Vélemény:

Fantasztikus sorozat, de tényleg! Gyönyörű szerelmi szál, érdekes gondolatok, és a fiatalok életének megváltozása figyelhető meg, mint mondtam, nagy kedvencem, és szerintem másnak is azzá fog válni, aki csak megnézi. Mert érdemes, az biztos!

SPOILER-es vélemény: 

Ezt tényleg csak az olvassa, aki már látta!!!
Nos, a fentebb említett "be nem tervezett ajándék" nem más, mint a kisbaba. Ugye egy kellemesen eltöltött délutánt követően Mika teherbe esik, majd nem sokkal később elvetél. Érdekes volt olyan sorozatot látni, amiben igenis van következménye a dolognak. Vallási elkötelezettségemből kifolyólag nem igen kultiválom a shintoista dolgokat a sorozatokban, de az, ahogy már a kis magzatot is emberként kezelték, Hiro az egész életvitelét megváltoztatta miatta, és a baba halála után sírhelyet adtak neki, beszéltek hozzá és látogatták is, az hihetetlenül megindító volt. A másik könnyfakasztó esemény Hiro halála volt. Ott szinte bőgtem. 

Szereplők:

Tahara Mika - Mizusawa Elena
Az eleinte jó kislány Hiro mellett nagy változáson megy át. Romantikus egyéniség, aki sokat nézi az eget, és az igaz szerelemről álmodozik. 
Eleinte annyira nem kedveltem, kissé nyávogós volt, de idővel megszerettem. 

Sakurai Hiro - Seto Koji
Hiro egy igazi rossz fiú. A haja szőke, fülbevalója és bőrékszerei vannak, de legbelül ő is érzelmes, hiszen rögtön beleszeretett Mika-ba. Az ember elsőre azt gondolná, hogy külső alapján rögtön rástartolt, de valójában Hiro már korábban észrevette a lányt. A színészről... nos Koji nagy kedvencem, oda vagyok érte. De sose gondolnám róla, hogy bad boy. Láttam róla egy videót, amint egy kis majmot mosdat, az a törődés, óvatosság, hát, nem épp egy gengszter. De jól alakít, az biztos. 




Igazából ennyit terveztem a szereplőkről... A két fő karakteren kívül vannak még mások is, a legjobb barátaik, vagy a volt barátnő, a nővér, a család, de ők nem szerepelnek annyit, szóval érjük be a párral. 

Köszönöm, hogy elolvastad, remélem tetszett, és tényleg csak ajánlani tudom! Látogass meg máskor is!

Kapcsolódó bejegyzés:
Atashinchi no Danshi (Seto Koji)

Forrás: Wikipédia, Asian Wiki

1 megjegyzés:

  1. Egyszerűen imádtam a sorozatot végig bőgtem Sz egészet. 3ng3m nagyon fogott.kedvencem lett nagyon. Szerintem többször meg fogom nézni.

    VálaszTörlés

Szkielet Smoka Zaczarowane Szablony