2015. november 21., szombat

LovCom the movie

Lovely Complex live action

Aki követi a blogot, tudja, hogy ez volt ez az első bejegyzésem, mégpedig azért, mert ez volt az első romantikus anime amit láttam, ezzel rám zúdítva egy hatalmas lavinát. Mára már jócskán megszaporodott a lista az általam látott sorozatokból, de mégis ez a kis alkotás az első, és örök. A filmre nem volt nehéz ráakadni, amint magába kerített az anime varázsa, elkezdett érdekelni az egész Japán sorozatvilág. Így egyszer csak rábukkantam a filmre is. A főszereplő férfiszínészt már ismertem, így eggyel nagyobb volt az ok, amiért meg kellett néznem. Nem akarom az összes poént lelőni már az elején, ezért inkább belecsapok a lecsóba!

Adatok:

Megjelenés: 2006. július 13. 
Játékidő: 99 perc
Rendező: Ishikawa Kitaji
Mangaka: Nakahara Aya

Ismertető:

Érdekes, hogy bár előbb láttam az animét, mégis a filmet készítették korábban. Mondjuk a film nem is örvend akkora népszerűségnek. Leírhatnám megint a történetet, de hogy ne tegyek felesleges mozdulatokat, inkább nézzétek meg a lényegében ugyanazt elmesélő anime ismertetőt. 

Vélemény:

Enyhe csalódás volt ez számomra. Ez talán azért van, mert életem szerelme után az élőszereplős változattól is hasonló katarzist vártam, de az sajnos nem jött össze. Nem mondom, hogy rossz volt, sőt, tökéletesen megállta a helyét a maga műfajában, de talán a rövidsége miatt nem volt meg az a feeling, amit a sorozatnál éreztem. Viccesnek vicces volt, de máshogy. Egy picit talán gyors volt, és mindenképp huncutabb, ha szabad így fogalmaznom. Nem hátrány, ha valamiben vannak ecchisebb dolgok, de az anime ártatlansága után ez furcsa volt. Viszont színészeket jól választottak. A végére ugyanúgy élveztem, mint bármelyik másik filmet, és megfeledkeztem az elvárásaimról, szóval ha választanom kéne, hogy megnézném-e még egyszer vagy sem, egyértelműen a másodikat mondanám. Ezt a filmet már nem promózom annyira erőteljesen, mint az eddigieket, de akinek tetszett az anime, annak szerintem ez is fog. 

Szereplők:

Koizumi Risa - Fujisawa Emi
Először fura volt a színész. Nem találtam annyira szépnek, mint amilyennek Risát képzeltem, és bezavart a fekete haja is. De a fura frizurákat egyértelműen visszaadta. Az alakítása elég jó volt, valahogy így képzeltem el én is Risát. 





Otani Atsushi - Koike Teppei
Teppei volt az, akit már ismertem, mikor elém került a film. Sosem gondoltam volna rá úgy, mint Otanira, mégis jó választás volt. Viszont meg kell hagyni, hogy a filmbeli Otani inkább volt aranyos, mint a sorozatban lévő nemtörődöm. Kicsit mintha közelebb lett volna Risához is. Viszont vele kapcsolatban életcélom, hogy forgassak egy új élőszereplős változatot a Lovely Complexnek, amiben igenis csak és kizárólag Chinen Yuri kaphatja meg az ő szerepét!


Heikishi Nakao és Ishihara Nobuko - Yamazaki Yusuke és Tamaki Nami (bal)
A sorozatban jobban tetszett a páros. Itt kicsit néha érdekkapcsolatnak tűnt a dolog, mármint nem voltak olyan édesek, és nem éreztem annyira a szeretetüket, mint az animében. Az ő karakterük kicsit csalódás volt. Talán Nobu lázadó szerepét is eltúlozták, és vadabbnak tűnt. Nem mondom, hogy utáltam őket, de az animéhez viszonyítva nem voltak a kedvenceim.

Suzuki Ryoji és Tanaka Chiharu - Mizushima Hiro és Kudo Risa (jobb)
Amikor azt hinném, hogy a Nagy Mizushima Hirót még nem láttam sorozatban, kiedül, hogy mégis! Csak annyira felismerhetetlen volt, hogy fogalmam sem volt róla, hogy ő az. Suzuki és Tanaka párosa volt a legfurcsább számomra. Nem rossz értelemben, de szokatlan volt. Kicsit kacérabb, mint az animében. De nem volt bajom velük. Nem volt sok szerepük, ezért a véleményem maradt az, ami a sorozatnál. 

Konumi Maitake - Tanihara Shosuke 
Az eddigiek ugyan nagyrészt megfeleltek az elvárásaimnak, de Matiy tanár úr egy csalódás volt. A színész idősebbnek tűnt a kelleténél, és bár próbálta visszaadni a sorozatbeli tanár báját, nem igazán jött össze neki. Bár bevallom, a filmben sokszor elhangzott 'yoroshi queeeen" számomra is szállóige lett. A maga műfajában nem volt rossz választás, de az anime-beli karakterhez viszonyítva nem voltam megelégedve. De hát ízlések és pofonok. 


Hát, ennyi lett volna mára. Akinek tetszett az anime, az szerintem mindenképp nézze meg, mert a film is tetszeni fog. Bár más, mégis jó. Remélem az ismertető is tetszett ;) Látogass el máskor is! 

Kapcsolódó bejegyzés:

forrás: AsianWiki

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szkielet Smoka Zaczarowane Szablony