2016. január 15., péntek

Ouran High School Host Club - avagy egy rakás ikemen ismét

Ouran High School Host Club live action

Korábban már említettem az ominózus mű anime változatát. Most pedig elhoztam nektek az élőszereplőset. Pontosan emlékszem, hogyan is ismertem meg. Egyik barátnőm nálunk aludt, és mivel már mindketten ismertük a rajzolt sorozatot, némi keresgélés után egy sorozatos oldalon ráakadtunk. Majdnem egy este alatt kivégeztük. Szerintem aki szereti az eredetit, az ezt sem fogja utálni. Bár, azért néhol vannak hibák. De azért inkább döntse el mindenki maga.

Adatok: 

Sugárzás ideje: 2011. július 22 - szeptember 30. 
Epizódok száma: 11 rész
Rendező: Kan Satoshi, Sato Atsushi, Shibasaki Hiroki
Csatorna: TBS
Zene: miwa - FRiDAY-MA-MAGiC

Ismertető:

Bár már egyszer leírtam, azért mégis lekörmölöm ide is a rövid sztorit. Na, annyi a lényeg, hogy van ez a lány, Haruhi, aki csodával határos módon bekerül egy elit gimnáziumba. Ez az elit talán kissé gyenge kifejezés, ugyanis az Ouran Gimnázium nem más, mint az ország leggazdagabb nebulóinak fellegvára. A lány azonban nem akar mást, mint tanulni. Így történik, hogy mikor épp egy erre alkalmas, csendes hely után kutat, eljut a titokzatos zeneterembe. Ahol is összetör egy több millió yent érő vázát. A szoba egyébként a suli legvagányabb fiúinak klubszobája, az úgynevezett Host Clubnak. Hogy Haruhi jóvátegye orbitális baklövését, beáll a fiúk közé hostnak. Ami azért lehetséges, ugyanis éppen fiú ruhákba volt öltözve, ezért azt hitték róla, hogy fiú. Lényeg a lényeg, csatlakozik a csodás csipet-csapathoz, és közös erővel hódítják meg a lánytanulók szívét, és a világot. De persze akadnak gondok is, amiket a barátság a végén legyőz! 

Vélemény:

A történetet nem sokban változtatták meg, raktak bele némi turpisságot, itt-ott bedobtak egy szálat, de lényegében a legfontosabb részek maradtak, szóval a kérdés itt a kivitelezés. Hát, a munka oroszlánrésze a színészeké volt, szóval ott tudok majd bővebben nyilatkozni, de a történetről összességében annyit elmondhatok, hogy az egyik legjobb élőszereplős változat, amit láttam. Sokan lehúzzák a live action-öket, mondván, hogy nyomába sem érhetek az animének, de szerintem ebben az esetben ez nem volt elmondható. Jó, az is lehet, hogy ez mérhetetlen elfogultságom miatt van, de az már egy másik történet. Szóóóóval, akit érdekel, vagy az is akit nem (haha) az nézze meg mindenképp, mert megéri a rászánt időt.

Szereplők:

Suoh Tamaki - Yamamoto Yusuke
Ó, igen, ismét Yusuke! Kezdjem el ecsetelni, hogy mennyire szerelmes vagyok belé, vagy inkább hagyjuk? Oké, inkább hagyjuk :D A lényeg annyi, hogy fantasztikus ez az ember. Nem tudom elmondani, hogy mit szeretek benne, mert azért olyan nagyon nem ismerem, de maga a viselkedése, a személyisége és a színészi játéka, egyszerűen lenyűgöző. Ezúttal is csodásan alakított... egy kissé kifordított karaktert. Ugyanis Tamaki a doramában sokkalta inkább volt lökött, mint herceg típus. Ha lenne beleszólásom (de nincs...) akkor nem Yusukének adtam volna a szerepet, de végül jól megállta a helyét. Nem olyan volt, mint az eredetiben, de az itteni stílust megfogta. Piros pontot neki!

Fujioka Haruhi - Kawaguchi Haruna
*cirip-cirip* 
Sokat gondolkodtam azon, hogy elmondjam-e az iránta táplált érzéseimet. De hosszas tipródás után úgy döntöttem, beavatok mindenkit a nagy titkomba. Remélem mindenki felkészült, és előre elnézést kérek mindenkitől. De bevallom, nagyon nem bírom ezt a csajt :D Vagyis a színészt. Tudom, nem valami intelligens a viselkedésem, de nem bírom elviselni. Már azóta, mióta láttam egy filmben két JUMP taggal (Ryosuke és Daiki) ahol megismertem, már ott unszimpatikus volt az erőltetett viselkedésével. Nagyon kevés ember van, akiket utálok, hírességekből pedig a legutóbbi statisztikám szerint 2 (Haruna, meg egy banda, arról majd később lesz szó) Ha nagyon pontosan akarok fogalmazni, nem utálom, csak idegesít. Az egyetlen színész a sorozatban, aki szörnyű választás volt. Lehet, hogy más szerepet jól alakít, de teljesen elfuserálta Haruhit. A visszafogott, kicsit szégyenlős, tanulós lányból lett egy verekedős idegbeteg. És sokat hisztizett... meg annyira nehéz felfogású volt.
Inkább abbahagyom itt, mielőtt még valaki lemond arról, hogy megnézze. Ne tegyétek! Haruna nem létezik! Ő csak egy hologram! Nézzétek csak meg!

Ootori Kyoya - Daito Shunsuke
Na, visszatért a normális énem, a többieket már fogom így szapulni, nyugi. Ugyanis Shunsuke jól teljesített. Viszonylag jól adta vissza Kyoya stílusát, bár néhol éreztem egy kis differenciát a karakter és az ő személyisége között. Lényegében viszont meg voltam elégedve vele. Nem tudnék sok mindent mondani róla, szép volt, jó volt.

Hitachiin Hikaru és Kaoru - Takagi Shinpei és Manpei
"Minden ázsiai ugyanúgy néz ki" tartja a bölcs mondás. És talán most ezzel én is egyetértek, ugyanis ezeket a srácokat tényleg nem tudom megkülönböztetni. Eddig azt hittem, hogy ismerem az ázsiai arcberendezést, de nyilván nem vagyok elég jó hozzájuk. Vagy arról van szó, hogy a színészek is egypetéjű ikrek? Haha, valaki ma nagyon vicces! (csak nem én...) De egyébként igen, Shinpei és Manpei is ikrek, ahogy a karakterek. Szerintem nagyon jól alakítottak. Meg volt bennük az az elevenség, ami az animében, és a komoly részeket is pompásan adták vissza. Bár ikrekként biztos nekik is hasonló élményeik lehettek. Ha érdekel a véleményem (ha meg nem, akkor ne olvasd a blogom, lol) nekem itt jobban tetszettek a srácok. És nem csak a komikus szituációk miatt, de kicsit mélyebbre mentek az ő szálukban. 

Haninozuka Mitsukuni - Chiba Yudai 
3! 2! 1! Fangörcs! Csak nézzetek rá. Hát nem édes? De igen! Talán ő volt a legeslegtökéletesebb választás, akit színészek közül tehettek (khm, Chinen...) Az aranyoskodása néhol sántított, de menten kompenzálta a kinézete, ami hibátlanul megfelelt az elvárásoknak. A kis plüssnyuszis, epres tortácskás senpai, aki emellett profi harcművész, ami a dorama során meg is mutatkozott. És nem is akárhogy. Amikor a cuki fiúcska átváltott "fekete" módba, tényleg meglepődtem a hirtelen váltástól. Szerintem mindkét személyiség jól áll neki, a cuki is, meg a kemény is. 

Morinozuka Takashi - Nakamura Masaya
Az animében sem kapott túl sok reflektorfényt, és itt is csak kevés szerepe van a többiekhez képest, de szerintem a színészt jól kiválasztották. Egy hallgatag, magas srác, aki ritkán szólal meg, de akkor nagyon. Én mindentől függetlenül bírtam a karakterét a random megnyilvánulásai miatt is, meg alapból a kisugárzása miatt. 


Na, ennyi lett volna. Harunáért tényleg bocsi, de úgy gondoltam, kiadom magamból végre a publikumnak. Remélem tetszett az ismertető, és kedvet kaptál a sorozathoz. Látogass el máskor is! Várlak! *wink wink*

Kapcsolódó:
forrás: AsianWiki

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szkielet Smoka Zaczarowane Szablony