2017. július 11., kedd

Kurosaki-kun no Iinari ni Natte Naranai (film)

Kurosaki-kun no Iinari ni Natte Naranai

Megérkezett a várva-várt (én legalábbis nagyon vártam) ismertető, amely végre fényt derít a világ legjobb történetének végére. Sajnos elég későn értesültem arról, hogy ennek a csodának már kijött a filmje (gondolatban állandóan balhézok a fordítókkal, félbehagynak sorozatokat, filmeket évek múlva csinálnak meg, borzasztó) de akkor úgy megnéztem, mint annak a rendje. Természetesen nem csalódtam, a sorozat két része után a film maga volt a tömör gyönyör, tökéletesen követte a már elkezdett hangulatot és stílust, és voltak ráadások is. Amikor elkezdtem az első részt, azt hittem, hogy sírni fogok a nevetéstől a végére, de esküszöm, ez a film olyan romantikus lett a végére, hogy én magam is meglepődtem. És miután ilyen remekül lelőttem a vélemény szekciót, belekezdenék a rendes ismertetőbe, hátha nem mondtam el mindent a bevezetésben.


Adatok:

Premier: 2016. február 27.
Időtartam: 74 perc
Rendező: Tsukikawa Sho
Zene: Sexy zone - Make my day

Történet:

A biztonság kedvéért összefoglalom a sorozatot, hátha valaki elfelejtette volna (meg más ötletem nincs, amivel kitölthetem a helyet) Akabane Yu új iskolába kerül, és mivel a szülei külföldön dolgoznak, Yu kollégiumba költözik. Mivel korábbi éveiben mindig csúfolták amiért csúnyácska és csendes volt, elhatározta, hogy új életet kezd, és egy magabiztos, szép lány lesz belőle. Ez a terve eleinte jól működik, egészen addig, míg be nem lép a kollégiumba, és össze nem szólalkozik az ottani diákfőnök-helyettessel. Kurosaki Harutót értékes tincse elvesztése érzékenyen érint, ezért három hónap rabszolgaságra ítéli a lányt. Yu engedelmeskedik is neki, de szerencsére az ég egy angyalt küld a védelmére, a kollégium diákfőnökének, Shirakawa Takuminak a személyében. Ez a három jómadár pedig sok bolondságot csinál, erről szól a sorozat.
És akit arra visz a lélek, hogy megnézze a filmet, az nyilván látta már a sorozatot, így nem árulok el titkot, a végén Takumiról kiderül, hogy komolyan elkezdett érdeklődni Yu-chan iránt. A film pedig nagyjából innen kezdődik. Akabane a két alfahím közé keveredve tengeti sanyarú életét (jaj, szegény!) miközben egyre több közeli barátot szerez, és halad az új életének útján. Azonban Kurosaki-kun parancsainak még nem járt le a szavatossága, így miközben a Fekete Démon állandó terrorizálásától szenved vígan éli világát a Fehér Angyallal folytatott kamukapcsolatában. De milyen lehet az élet ilyen körülmények között? Milyen is igazából Takumi és Haruto gyerekkoruk óta tartó viszonya? Melyikőjüknek is van több rajongója? És ami a legfontosabb: ki nyeri el végül Akabane Yu szívét? Ezekre a kérdésekre derül fény a film folyamán.

Vélemény:

Komolyan mondom, az egyik legszórakoztatóbb film, amit valaha láttam és nem azért, mert akkora hülyeség, hogy az már fáj, hanem mert tényleg izgalmas. A sorozatban is voltak érdekes csavarintások, de a filmben egyre több volt az a rész, amikor izgultam, elképedtem vagy elismerően bólintottam. Nagyon tetszett a fiúk háttér története, és a jellemfejlődések különösképpen. Yu is kilépett a nagyon béna nagyon idegesítő szerepből és egészen megkedveltem a filmre. Nagyon jó alkotás, és voltak olyan romantikus pillanatok, amikor a plüsselefántomat szorongatva próbáltam megállítani a szívverésemet. Nagyon jó kis atmoszféra alakult ki a főszereplők közt, és úgy lett egy csavaros, izgalmas sztori, hogy nem veszített a humorából és kezdeti hangulatából. Nagyon ajánlom bárkinek, kikapcsol és nevettet, tökéletes könnyed film!

Szereplők:

Akabane Yu - Komatsu Nana
A sorozatban már megszokhattuk, hogy a női főszereplőnk nem a határozottságáról híres. A rabszolgasága a filmben is folytatódik, de én azt vettem észre, hogy itt már annyira nem hagyja magát. Folytatja a tettetett kapcsolatot Takumival, de már abban sem annyira biztos. Egyre közelebb kerül barátnőjéhez, és egy igazán szép kapcsolat alakul ki köztük is. Már nem az a visszahúzódó, csendes kis esetlenke, hanem tényleg megnyílt, ezt pedig a két főhősnek köszönheti. Nem utáltam a sorozatban sem, de itt meg már egyenesen kedveltem. Még mindig nem volt a számomra ideális női karakter, de ahhoz képest, hogy ez egy paródia, teljesen jól szerepelt. Viszont amit kicsit sajnáltam, hogy Nana kicsit túl komolyan vette a munkáját, és itt már sokkal hitelesebben alakított, pedig nekem a sorozatban pont az tetszett, hogy olyan pocsékul színészkedett (természetesen szándékosan) De ez semmit nem változtatott a film nem létező minőségén, a befejezésnél pedig tapsikoltam örömömben. 

Kurosaki Haruto - Nakajima Kento
Előző ismertetőmben már kifejtettem, hogy miért nem tudtam utálni Haruto karakterét. Egy másik sorozat kapcsán már beszéltem erről a fajta férfi főszereplőről, ott szerencsére a férfi megváltozott, miután beleszeretett a lányba, itt viszont azon van a hangsúly, hogy viccet csináljon a zsarnokoskodó főhősből. Ennek fényében pedig a filmben is folytatódott az erőszakoskodás, amit egyébként én nem tudtam komolyan venni, a végére pedig még át is alakult. Mindig is jobban kedveltem Kurosakit annak ellenére, hogy mennyire kellemetlenkedő volt, de mégis a szíve legmélyén gondoskodó, és nem csak Yuval kapcsolatban (kacsint kacsint) és ahogy lenni szokott, az ilyen történetek végén mindig kiderül, hogy a két férfi melyik is a jobb fej. Kento remélem nagyon sok díjat fog kapni, mert olyan tehetségesen alakította ezt a karaktert, mint kevesen tudnák még a tapasztaltabb felnőttek közül is. Szóval, nekem nagyon tetszett az ő karaktere, a végére meg... zseniálissá fejlődött.

Shirakawa Takumi - Chiba Yudai
A mi drága kis hercegünkről is essen azért szó így a végén. Sokkal jobban kedveltem Haruto karakterét, sosem voltam oda a bájos lovagokért, de azért a filmben kiderül egy s más Shirakawa-kunról is, így az ő jelleme is sokkal érthetőbb lett számomra, és egészen meg is sajnáltam. Nem volt nehéz rájönnöm, hogy a jószívű, aranyos és gyengéd Takumi belül annyira nem is visszafogott, és ő is valamiféle álca mögé bújik, ahogy a barátja is teszi. De semmiféle unszimpátia nem volt bennem vele kapcsolatban, Yudai meg, hát remekül játszott. Nem mondok el semmit a végével kapcsolatban, de annyit megsúgok, sejthető volt, hogy mi lesz. Éppen ezért támogassuk mindhárom főszereplőt a szeretetünkkel és a film többszöri megtekintésével.

Hát, ennyi lett volna a Kurosaki-kunról, nem reménykedhetünk folytatásban egy lezárt történet után, ezért be kell érnünk azzal, amit kaptunk. Remélem, tetszett az ismertető, és ha esetleg már láttad, a film is, ha pedig nem, mindenképp nézd meg, kihagyhatatlan élmény! Köszönöm, hogy elolvastad, gyere máskor is, sok érdekességet tartogatok még a tarsolyomban!

Kapcsolódó:

2 megjegyzés:

  1. Nem tudom elégszer elmondani, hogy mennyire imádom az írásaidat. A filmet is nagyon szerettem, szerintem még jobb is volt mint maga a sorozat :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem a film jobban bejött, akkora forrottak ki a karakterek :D köszi, nagyon jól esik a pozitív visszajelzés ^^

      Törlés

Szkielet Smoka Zaczarowane Szablony