2015. december 23., szerda

Nishiuchi Mariya (szóló)

Nishiuchi Mariya

Holnap szenteste... Nos, bármennyire is élvezem ezt a blogolósdit, a fenyőfa alatt nem a bejegyzéseket fogom körmölni, de hogy senki ne érezze magát elhanyagolva, összedobok egy rendhagyó kis cikket. Ha eddig valaki feltette a kérdést, hogy a címnél mégis miért rakom oda a név mellé zárójelbe az "együttes" vagy "zenekar" szót, ez igen egyszerű, ugyanis nem csak bandák alkotják a japán zenei világot. Micsoda meglepetés! Lényeg a lényeg, elhoztam ma nektek az első szólistánkat. Hogy miért pont őt? Mert holnap lesz a szülinapja. De elég a bevezetőből, kezdem a ténylegesen rá vonatkozó részt.
Nishiuchi Mariya... mit is mondjak... elsőként a Don't let me down című számát ismertem meg, ami a Fairy tail nevű nívós sorozat egyik endingjeként funkcionált. Nagyon tetszett a szám, de úgy voltam vele, hogy ezt biztos valami punk-rock hercegnő adja elő. Aztán rákerestem, és kettéállt a fülem! Nem ilyen lányra számítottam ám. De aztán a feledés homályába merült. Később egy sorozatban láttam viszont (arról majd később) ott még a Don't let me downt emlegettem. De nem tulajdonítottam neki különösebb jelentőséget. Legközelebb Youtube-on akadtam rá. Az ajánlott videóknál sokszor láttam az arcát, ami megjegyzem, úgy lett kiragadva a klipből, hogy szinte alig hasonlít önmagára, és másnak is képzeltem el őt is, meg a klipet is. Hónapok után végre rászántam magam, és megnéztem a videót, még ha eleinte nem is nagyon vonzott. Aztán szerettem belé ebbe a csodás leánykába! Mára már egyfajta példaképem a vidám természete és hatalmas szíve miatt. Gyönyörű, magabiztos, de egyszerre lökött is, és ezen kívül sokban hasonlítunk. A hangja erős, és csodás, és az egész megjelenése, szerintem tökéletes női ideál. Bár még egész fiatal, egy fényes jövő áll előtte! 

Adatok:

Név: Nishiuchi Mariya
Kanji: 西内まりや
Becenév: Mari-yan
Születési hely: Fukuoka
Születési dátum: 1993. december 24.
Magasság: 170 cm

Mariya már régóta dolgozik az álmaiért. Az avex-nél van, azon belül is a SONIC GROOVE ügynökségnél. Énekesként, szinkronszínészként és modellként is aktív, ezen kívül játszik gitáron és zongorán. A Horikoshiban tanult ő is, és (itt előjön a kerítőasszony énem) Ryosuke és Yuto (HSJ) osztálytársa volt. Van egy nővére, aki szintén sikeres színész-modell, Nishuichi Hiro. Több filmben és sorozatban is szerepelt, és van négy kislemeze. Ezek pedig:

Single:

  • LOVE EVOLUTION (2014)
  • 7WONDERS (2014)
  • Arigatou FOREVER... (2015)
  • Save me (2015)
  • Chu Chu / HellO (2016)
  • Believe (2016)
  • Motion (2017)

Film:

  • Lyra no Bouken ~Kogane no Rashinba~ Lyra Belacqua hangja (2008)
  • ONE PIECE FILM Z mint Marin hangja (2012)
  • Raintree no Kuni, mint Hitomi Rika (2015)

Sorozat:

  • Seigi no Mikata mint Moriyama Chika (2008)
  • Scrap teacher mint Ueno Mariya (2008) 
  • Sayonara Aruma mint Takahashi Hiroko (2010)
  • Switch Girl!! mint Tamiya Nika (2011)
  • Great Teacher Onizuka mint Katsuragi Miki (2012)
  • GTO Aki mo Oni Abare Supesharu mint Katsuragi Miki (2012)
  • Switch Girl!! 2 (2012)
  • GTO SP2 ~ Újévi Különkiadás (2013)
  • GTO SP3 ~ Érettségi Különkiadás (2013)
  • Yamada-kun to Nananin no Majo mint Shiraishi Urara (2013)
  • SMOKING GUN mint Ishinomaki Sakurako (2014)
  • Kabukimono Keiji mint Maeda tasuku (2015)

Mivel még sosem csináltam külön személyről bejegyzést, nincs mihez viszonyítani. De azért remélem megfelel. Mindenkinek kellemes karácsonyi ünnepeket kívánok, majd még jelentkezem! 

Kapcsolódó:
Scrap Teacher
forrás: Generasia

1 megjegyzés:

Szkielet Smoka Zaczarowane Szablony